DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Stankowski, Adam | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-19T08:13:57Z | - |
dc.date.available | 2020-11-19T08:13:57Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, T. 1, (2009), s. 5-6 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17158 | - |
dc.description.abstract | Próba odczytywania „na nowo” przesłanek teoretycznych formułowanych przez wybitnych przedstawicieli pedagogiki specjalnej i stosowanie ich w praktyce pedagogicznej realizowanej w ramach procesów rewalidacji,
resocjalizacji, rehabilitacji czy oddziaływań ortodydaktycznych wyznaczyły obszar poszukiwań walorów terapeutycznych tkwiących (zgodnie z założeniem, że istnieje tyle dziedzin wychowania, ile sfer rzeczywistości,
w jakich funkcjonuje człowiek) w zróżnicowanej materii warsztatu pedagogicznego (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | terapia pedagogiczna | pl_PL |
dc.subject | proces wychowania i nauczania | pl_PL |
dc.subject | osoby niepełnosprawne | pl_PL |
dc.title | Wstęp | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|