Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17232
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMusioł, Marcin-
dc.date.accessioned2020-11-23T10:48:20Z-
dc.date.available2020-11-23T10:48:20Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationChowanna, 2003, t. 2, s. 149-160pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17232-
dc.description.abstractWykształcenie ogólnotechniczne, będące częścią wykształcenia ogólnego, wymaga nowych rozwiązań zarówno w obszarze celów i treści, jak i opraco­wań metodycznych i organizacyjnych. Wymogi te są związane ze zmianami cywilizacyjnymi, np. przechodzeniem od społeczeństwa industrialnego do spo­łeczeństwa informacyjnego, przemianami roli człowieka w systemach pracy za­wodowej oraz zmianami w naukach pedagogicznych i psychologii (W. F u r ­manek, 1998)[..]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectedukacja ogólnotechnicznapl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectuczenie się przez działaniepl_PL
dc.titleWykorzystanie metod Edwarda de Bono w edukacji ogólnotechnicznej - doniesienie z badańpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Musial_Wykorzystanie_metod_Edwarda_de_Bono.pdf506,95 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons