DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Musioł, Marcin | - |
dc.date.accessioned | 2020-11-23T10:48:20Z | - |
dc.date.available | 2020-11-23T10:48:20Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 2003, t. 2, s. 149-160 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17232 | - |
dc.description.abstract | Wykształcenie ogólnotechniczne, będące częścią wykształcenia ogólnego, wymaga nowych rozwiązań zarówno w obszarze celów i treści, jak i opracowań metodycznych i organizacyjnych. Wymogi te są związane ze zmianami cywilizacyjnymi, np. przechodzeniem od społeczeństwa industrialnego do społeczeństwa informacyjnego, przemianami roli człowieka w systemach pracy zawodowej oraz zmianami w naukach pedagogicznych i psychologii (W. F u r manek, 1998)[..] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | edukacja ogólnotechniczna | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | uczenie się przez działanie | pl_PL |
dc.title | Wykorzystanie metod Edwarda de Bono w edukacji ogólnotechnicznej - doniesienie z badań | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|