Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17279
Tytuł: Komunikacja strategiczna a dziennikarstwo
Tytuł równoległy: Strategic communication and journalism
Autor: Jachimowski, Marek
Słowa kluczowe: dziennikarstwo; komunikacja strategiczna; zintegrowana komunikacja marketingowa
Data wydania: 2016
Źródło: "Rocznik Prasoznawczy" R. 10 (2016), s. 11-27
Abstrakt: Interakcje między mediami a formami komunikacji w różnych kontekstach społecznych były i są przedmiotem zainteresowania nauk o mediach i komunikacji społecznej. Współcześnie problem ten nabiera znaczenia nie tylko za sprawą „nowych mediów”, ale też zmian dokonujących się w zawodach medialnych, szczególnie w dziennikarstwie i periodycznej komunikacji medialnej. U progu czwartej rewolucji przemysłowej i wzroście znaczenia komunikacji strategicznej następują zmiany jakościowe, które w sposób zasadniczy zaczynają wpływać na dziennikarstwo jako profesję. W artykule podjęta jest próba opisania tego zjawiska z perspektywy komunikacji strategicznej i jej instrumentów. Staramy się w jakimś stopniu pokazać określone interakcje między mediami a formami periodycznej komunikacji medialnej oraz dysponentami mediów.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17279
ISSN: 1897-5496
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Jachimowski_Komunikacja_strategiczna_a_dziennikarstwo.pdf329,54 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons