Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17300
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorTyc, Ewelina-
dc.date.accessioned2020-11-25T11:44:16Z-
dc.date.available2020-11-25T11:44:16Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation"Media i Społeczeństwo", Nr 9, 2018, s. 112-126pl_PL
dc.identifier.issn2083-5701-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17300-
dc.description.abstractThe article describes an extremely popular phenomenon of the television broadcasts realised outside of the television studio. It seems that especially nowadays, programmes performed outdoors, e.g. culinary or travel, along with studio programmes, which are only occasionally performed on the open air, e.g. during summer or winter holidays (morning shows) are extremely popular. The issue of „the wandering” of television will be discussed in detail on the examples of the morning programme Coffee or tea? (TVP1), which pioneered in live, outside broadcasts in Polish television, and on the example of a talent show titled The Voice of Poland (TVP2).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/pl/*
dc.subjectPolish televisionpl_PL
dc.subjecttelevision programmespl_PL
dc.subjectoutside television broadcastspl_PL
dc.subjectmedia image of the worldpl_PL
dc.titleMedialny obraz świata w telewizyjnych transmisjach plenerowych (wybrane przykłady)pl_PL
dc.title.alternativeThe Media Image of the World in Outside Television Broadcasts (selected examples)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Tyc_Medialny_obraz.pdf948,5 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons