Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17325
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2020-11-26T08:35:21Z-
dc.date.available2020-11-26T08:35:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationChowanna, T. 1, (2014), s. 71-86pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17325-
dc.description.abstractThe article is devoted to presentation of research methods applicable to theatre performance reception understood as a way of getting to know the audience and updating their cultural potential. The study contains a phenomenological exploration carried out as a pilot study and the empirical material has been grouped into the horizons of metaphor, message and audience development.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcultural educationpl_PL
dc.subjecttheatrepl_PL
dc.subjectphenomenological methodpl_PL
dc.titleKto mi związał ręce, czyli sztuka teatru jako wehikuł poznaniapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Kto_mi_zwiazal_rece.pdf352,96 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons