Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17358
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzczurek-Boruta, Alina-
dc.date.accessioned2020-11-26T14:27:28Z-
dc.date.available2020-11-26T14:27:28Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citation"The New Educational Review" 2007, no. 1, s. 37-48pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17358-
dc.description.abstractThe main aim of the analysis presented here is to recognise the fact that issues of cultural identity can be solved by reference to a specific model of the cultural identity characteristic for the contemporary young generation. Drawing on research evidence the author highlights the role of multicultural identity. While providing conditions for acquiring cultural, social and personal identity, multicultural identity does not antagonise the processes of individualism and collectivism.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectcultural identitypl_PL
dc.subjectborderland and multicultural educationpl_PL
dc.titleCultural identity of youth and multicultural education : empirical studypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szczurek_Boruta_Cultural_identity_of_youth_and_multicultural.pdf325,38 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons