Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17389
Tytuł: Dimensions of the teacher - pupil relation : the role of the dialogue in counteracting social marginalization of the youth
Autor: Pituła, Beata
Gawonicz, Hanna
Słowa kluczowe: teacher-pupil relation; dialogue
Data wydania: 2008
Źródło: "The New Educational Review" 2008, no. 2, s. 93-102
Abstrakt: The text is an attempt at an analysis of the multidimentional teacher-pupil relation, basing on principles of selected contemporary pedagogical trends. This basis constitutes the background for the reflection over dialogue as a tool and a method of counteracting the social marginalization of the youth.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17389
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pitula_ Dimensions_of_the_teacher_pupil_relation.pdf304,95 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons