Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17456
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKoczoń-Zurek, Sabina-
dc.contributor.authorPituła, Beata-
dc.date.accessioned2020-12-01T11:31:14Z-
dc.date.available2020-12-01T11:31:14Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationChowanna, 2000, t. 2, s. 97-100pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17456-
dc.description.abstractW dniach 16—17 września 1999 roku odbyła się w Krakowie konferencja naukowa na temat: Teoretyczne i praktyczne przygotowanie nauczycieli do nauczania zintegrowanego. Została ona zorganizowana przez Akademię Peda­gogiczną w Krakowie oraz Centralny Ośrodek Metodyczny Studiów Na­uczycielskich w Krakowie. W bogatym programie dwudniowej konferencji uwzględniono wiele aspektów nauczania zintegrowanego. W pierwszym dniu konferencji toczyły się obrady plenarne, w drugim natomiast — naradzano się w sekcjach. W konferencji uczestniczyli pracownicy naukowi z kraju i za­granicy, przedstawiciele MEN-u oraz studenci kierunków pedagogicznych[...]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectTeoretyczne i praktyczne przygotowanie nauczycieli do nauczania zintegrowanegopl_PL
dc.subjectkonferencjapl_PL
dc.subjectpedagogikapl_PL
dc.titleSprawozdanie z ogólnopolskiej konferencji naukowej nt. "Teoretyczne i praktyczne przygotowanie nauczycieli do nauczania zintegrowanego"pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Koczon_Zurek_Sprawozdanie_z_ogolnopolskiej_konferencji_naukowej.pdf328,68 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons