Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17521
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKrasoń, Katarzyna-
dc.date.accessioned2020-12-03T11:35:15Z-
dc.date.available2020-12-03T11:35:15Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationChowanna, T. 2, (2015), s. 133-159pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17521-
dc.description.abstractThe article presents the results of an empirical study conducted among 4–5-year-old children. The study was focused on establishing colour preferences of these children. Moreover, an attempt was made to determine the symbolism the children ascribed to particular colours.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectcolour preferencespl_PL
dc.subjectsymbolism of colourspl_PL
dc.subjectartistic expression in a pre-school childpl_PL
dc.titlePomaluj mnie na czerwono - niebiesko : o barwach w optyce dziecięcejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Krason_Pomaluj_mnie_na_czerwono.pdf2,14 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons