Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17528
Tytuł: Czytelnictwo nauczycieli klas początkowych : diagnoza - prognoza
Autor: Kowolik, Piotr
Słowa kluczowe: czytelnictwo; czytelnictwa nauczycieli; literatura pedagogiczna; nauczyciel
Data wydania: 1996
Źródło: Chowanna, 1996, t. 1/2, s. 41-45
Abstrakt: Dysponujemy obecnie stosunkowo bogatą literaturą dotyczącą roli czytel­nictwa w kształceniu i wychowaniu człowieka. Natomiast znacznie skrom­niej, wręcz można by powiedzieć, że w śladowych formach, reprezentowana jest w piśmiennictwie problematyka czytelnictwa nauczycieli klas początko­wych, i to w zakresie literatury pedagogicznej. Dotychczasowe publikacje na ten temat zdecydowanie podkreślają wysoką rangę czytelnictwa w samo­kształceniu nauczycieli oraz unowocześnianiu pracy dydaktyczno-wychowaw­czej, ale nie zawsze podają, jaki jest stan faktyczny tego czytelnictwa i wyni­kające stąd konsekwencje[...]
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17528
ISSN: 2353-9682
0137-706X
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kowolik_Czytelnictwo_nauczycieli_klas_poczatkowych.pdf368,7 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons