http://hdl.handle.net/20.500.12128/17528
Tytuł: | Czytelnictwo nauczycieli klas początkowych : diagnoza - prognoza |
Autor: | Kowolik, Piotr |
Słowa kluczowe: | czytelnictwo; czytelnictwa nauczycieli; literatura pedagogiczna; nauczyciel |
Data wydania: | 1996 |
Źródło: | Chowanna, 1996, t. 1/2, s. 41-45 |
Abstrakt: | Dysponujemy obecnie stosunkowo bogatą literaturą dotyczącą roli czytelnictwa w kształceniu i wychowaniu człowieka. Natomiast znacznie skromniej, wręcz można by powiedzieć, że w śladowych formach, reprezentowana jest w piśmiennictwie problematyka czytelnictwa nauczycieli klas początkowych, i to w zakresie literatury pedagogicznej. Dotychczasowe publikacje na ten temat zdecydowanie podkreślają wysoką rangę czytelnictwa w samokształceniu nauczycieli oraz unowocześnianiu pracy dydaktyczno-wychowawczej, ale nie zawsze podają, jaki jest stan faktyczny tego czytelnictwa i wynikające stąd konsekwencje[...] |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17528 |
ISSN: | 2353-9682 0137-706X |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Kowolik_Czytelnictwo_nauczycieli_klas_poczatkowych.pdf | 368,7 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons