DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Gałązka, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T14:49:13Z | - |
dc.date.available | 2020-12-03T14:49:13Z | - |
dc.date.issued | 2002 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 2002, t. 2, s. 70-86 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17551 | - |
dc.description.abstract | Zadania spoczywające na szkole oraz na nauczycielu są obecnie o wiele trudniejsze i stanowią większe wyzwanie, niż było to w przeszłości. Wymagają one koncentracji uwagi na poszczególnych aspektach uczenia się i nauczania oraz na pogłębiającej się wiedzy na temat rozwoju i ogromnych możliwości umysłowych człowieka. Skuteczne, przyspieszone i równocześnie twórcze nauczanie i uczenie się wymaga uwzględnienia wielu informacji i czynników stymulujących ten proces[...] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | drama | pl_PL |
dc.subject | nauczanie | pl_PL |
dc.subject | edukacja lingwistyczna | pl_PL |
dc.subject | przyspieszone uczenie się | pl_PL |
dc.title | Rola dramy w twórczej, przyśpieszonej edukacji lingwistycznej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|