Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17551
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGałązka, Alicja-
dc.date.accessioned2020-12-03T14:49:13Z-
dc.date.available2020-12-03T14:49:13Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.citationChowanna, 2002, t. 2, s. 70-86pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17551-
dc.description.abstractZadania spoczywające na szkole oraz na nauczycielu są obecnie o wiele trudniejsze i stanowią większe wyzwanie, niż było to w przeszłości. Wymagają one koncentracji uwagi na poszczególnych aspektach uczenia się i nauczania oraz na pogłębiającej się wiedzy na temat rozwoju i ogromnych możliwości umysłowych człowieka. Skuteczne, przyspieszone i równocześnie twórcze nauczanie i uczenie się wymaga uwzględnienia wielu informacji i czynników stymulujących ten proces[...]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectdramapl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectedukacja lingwistycznapl_PL
dc.subjectprzyspieszone uczenie siępl_PL
dc.titleRola dramy w twórczej, przyśpieszonej edukacji lingwistycznejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Galazka_Rola_dramy_w_tworczej_przyspieszonej_edukacji.pdf682 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons