Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17556
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRaś, Danuta-
dc.date.accessioned2020-12-04T06:42:47Z-
dc.date.available2020-12-04T06:42:47Z-
dc.date.issued2000-
dc.identifier.citationChowanna, 2000, t. 1, s. 73-87pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17556-
dc.description.abstractArtykuł dotyczy problemu oddziaływania telewizji i komputerów na dzieci i młodzież szkolną. Szczególnie zwrócono uwagę na zastępowanie kontaktu z innymi ludźmi kontaktem z mass mediami najnowszej generacji. Oprócz analiz teoretycznych artykuł zawiera wyniki badań przeprowadzonych w szko­łach średnich i podstawowych dużych m iast oraz szkołach podstawowych na terenach mniej zurbanizowanych[...]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectoddziaływania telewizji na dzieci i młodzieżpl_PL
dc.subjectoddziaływania komputera na dzieci i młodzieżpl_PL
dc.subjectrozwój kontaktów społecznychpl_PL
dc.titleKorzystanie z telewizji i komputera, a ryzyko ograniczania rozwoju kontaktów społecznych u uczniówpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ras_Korzystanie_z_telewizji_i_komputera.pdf545,39 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons