DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Rzymełka-Frąckiewicz, Agata | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-09T11:45:34Z | - |
dc.date.available | 2020-12-09T11:45:34Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, Nr 1, (2015), s. 307-312 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17669 | - |
dc.description.abstract | Recenzja: Transgresje w edukacji. Pod redakcją naukową Wiktora Żłobickiego. T. 1. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2014, 304 s., ISBN 978-83-7850-753-6 | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | recenzja | pl_PL |
dc.subject | edukacja | pl_PL |
dc.subject | psychologia | pl_PL |
dc.subject | transgresjonizm | pl_PL |
dc.title | Transgresje w edukacji - recenzja | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/review | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|