Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17669
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRzymełka-Frąckiewicz, Agata-
dc.date.accessioned2020-12-09T11:45:34Z-
dc.date.available2020-12-09T11:45:34Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationChowanna, Nr 1, (2015), s. 307-312pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17669-
dc.description.abstractRecenzja: Transgresje w edukacji. Pod redakcją naukową Wiktora Żłobickiego. T. 1. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, 2014, 304 s., ISBN 978-83-7850-753-6pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectrecenzjapl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.subjectpsychologiapl_PL
dc.subjecttransgresjonizmpl_PL
dc.titleTransgresje w edukacji - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Rzymelka_Frackiewicz_Transgresje w edukacji.pdf289,77 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons