Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17671
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWilk, Teresa-
dc.date.accessioned2020-12-09T11:46:00Z-
dc.date.available2020-12-09T11:46:00Z-
dc.date.issued1997-
dc.identifier.citationChowanna,1997, t. 1, s. 78-81pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17671-
dc.description.abstractRecenzja książki Koncepcje pedagogiki społecznej pod redakcją Tadeusza Frąckowiaka.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectKoncepcje pedagogiki społecznejpl_PL
dc.subjectTadeusz Frąckowiakpl_PL
dc.titleKoncepcje pedagogiki społecznej - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wilk_Koncepcje_pedagogiki_spolecznej_recenzja.pdf295,9 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons