Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17729
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWysocka, Ewa-
dc.date.accessioned2020-12-11T11:40:34Z-
dc.date.available2020-12-11T11:40:34Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationChowanna, Nr 1, (2014), s. 13-20pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17729-
dc.description.abstractW prezentowanym Czytelnikowi tomie w jego części monograficznej podjęto próbę przedstawienia sposobu doświadczania życia i oceny jego jakości w ujęciu wielowymiarowym (holistycznym), interdyscyplinarnym (ujęcie psychopedagogiczne i społeczne), a także uwzględniającym wyznaczniki opisujące (wymiary i poziom) oraz czynniki determinujące (kulturowe, psychologiczne, społeczne) kształt świata i życia dostępnego młodemu pokoleniu (Fragment tekstu).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectżyciepl_PL
dc.subjectmłodzieżpl_PL
dc.subjectpedagogika młodego pokoleniapl_PL
dc.titleWstęp : młodzież jako pokolenie "wielkich nadziei" i "wielkich rozczarowań"pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wysocka_Wstep_mlodziez_jako_pokolenie.pdf270,94 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons