DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Kempa, Grażyna | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-16T06:20:56Z | - |
dc.date.available | 2020-12-16T06:20:56Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, Nr 2, (2007), s. 254-269 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17759 | - |
dc.description.abstract | 30-lecie Wydziału Pedagogiki i Psychologii Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach było dla mnie inspiracją do poszukiwania źródeł wyższego kształcenia w zakresie pedagogiki na Górnym Śląsku. Motywem stało
się jeszcze i to, że każda współczesna uczelnia ma tradycję, czyli zdarzenia poprzedzające stan obecny, do których należy sięgać, aby dziś i w przyszłości można było skutecznie rozwijać badania naukowe oraz kształcić
studentów (P a l k a, 1999, s. 46) (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | wyższe kształcenie pedagogiczne | pl_PL |
dc.subject | Uniwersytet Śląski | pl_PL |
dc.subject | Katowice | pl_PL |
dc.title | Z tradycji uniwersyteckiego kształcenia pedagogicznego w Katowicach | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|