Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17764
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorHuk, Tomasz-
dc.date.accessioned2020-12-16T06:24:12Z-
dc.date.available2020-12-16T06:24:12Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citationChowanna, Nr 2, (2007), s. 142-157pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17764-
dc.description.abstractThe article deals with the problem of the application of blogs into the prima- ry level education. It describes the beginnings of blogs worldwide and in Poland. It discusses various aspects of blog application, however, a special emphasis is put on educational blogs. What is given focal attention is the analysis of the results of the studies on the educational value of learner blogs. The article characterises the blogs under investigation, and attempts at dividing them into categories. On the basis of the research findings, practical conclusions were made concerning the application of blogs in developing knowledge and abilities to effectively use information technology.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectblogpl_PL
dc.subjecteducational blogpl_PL
dc.subjectcategories of learner blogspl_PL
dc.subjectblog structurepl_PL
dc.titleEdukacyjna wartość blogów internetowychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Huk_Edukacyjna_wartosc_blogow.pdf393,06 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons