Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17768
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDyrda, Beata-
dc.date.accessioned2020-12-16T06:28:39Z-
dc.date.available2020-12-16T06:28:39Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationChowanna, Nr 2, (2008), s. 235-239pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17768-
dc.description.abstractRecenzja: Andrzej Krawański: Interaktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym i fizjoterapii Tworzenie stosunku człowieka do ciała i zdrowia Poznañ, Akademia Wychowania Fizycznego 2006, ss. 268 ISBN 83-88-923-74-9pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectrecenzjapl_PL
dc.subjectAndrzej Krawańskipl_PL
dc.subjectświadomość prozdrowotnapl_PL
dc.subjectzachowania prozdrowotnepl_PL
dc.titleInteraktywne uczenie się i nauczanie w wychowaniu fizycznym i fizjoterapii - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Dyrda_Interaktywne_uczenie_sie.pdf225,55 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons