Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17786
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorKempa, Eugeniusz-
dc.date.accessioned2020-12-16T06:48:29Z-
dc.date.available2020-12-16T06:48:29Z-
dc.date.issued1996-
dc.identifier.citationChowanna, 1996, t. 1/2, s. 58-63pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17786-
dc.description.abstractWspółczesna rodzina ma nieco inny pogląd na wychowanie niż tradycyj­na. Zmianie uległa bowiem rola matki, która stała się kobietą pracującą zawodowo już od dość dawna. Jak wynika z badań psychologów, peda­gogów i socjologów, mało czasu pozostaje jej na wspomaganie rozwoju potrzeb psychicznych dziecka. Oboje rodzice pochłonięci są pracą zawodową i zdobywaniem pieniędzy. W związku z tym stają się mniej cierpliwi, ner­wowi, w wielu przypadkach niewyrozumiali, czasem zaś zbyt tolerancyjni. Konsekwencją tego rodzaju działań rodzicielskich mogą być zjawiska patolo­giczne (Jundziłł , 1989). Tym bardziej że dziecko wchodzące w nowe role i uzyskujące status społeczny ucznia przez jakiś czas znajduje się w specyficz­nej sytuacji. Rozwijają się jego nowe potrzeby, szuka sposobu ich zaspokaja­nia również w czasie wolnym[...]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectczasu wolnego dziecipl_PL
dc.subjectczas wolnypl_PL
dc.subjectzajęcia pozalekcyjnepl_PL
dc.subjectświetlice szkolnepl_PL
dc.titleFormy działań świetlicy pobudzające uczniów klas I-III do racjonalnego wykorzystania czasu wolnegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kempa_Formy_dzialan_swietlicy_pobudzajace.pdf366,1 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons