DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Kempa, Eugeniusz | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-16T06:48:29Z | - |
dc.date.available | 2020-12-16T06:48:29Z | - |
dc.date.issued | 1996 | - |
dc.identifier.citation | Chowanna, 1996, t. 1/2, s. 58-63 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2353-9682 | - |
dc.identifier.issn | 0137-706X | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17786 | - |
dc.description.abstract | Współczesna rodzina ma nieco inny pogląd na wychowanie niż tradycyjna. Zmianie uległa bowiem rola matki, która stała się kobietą pracującą zawodowo już od dość dawna. Jak wynika z badań psychologów, pedagogów i socjologów, mało czasu pozostaje jej na wspomaganie rozwoju potrzeb psychicznych dziecka. Oboje rodzice pochłonięci są pracą zawodową i zdobywaniem pieniędzy. W związku z tym stają się mniej cierpliwi, nerwowi, w wielu przypadkach niewyrozumiali, czasem zaś zbyt tolerancyjni. Konsekwencją tego rodzaju działań rodzicielskich mogą być zjawiska patologiczne (Jundziłł , 1989). Tym bardziej że dziecko wchodzące w nowe role i uzyskujące status społeczny ucznia przez jakiś czas znajduje się w specyficznej sytuacji. Rozwijają się jego nowe potrzeby, szuka sposobu ich zaspokajania również w czasie wolnym[...] | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | czasu wolnego dzieci | pl_PL |
dc.subject | czas wolny | pl_PL |
dc.subject | zajęcia pozalekcyjne | pl_PL |
dc.subject | świetlice szkolne | pl_PL |
dc.title | Formy działań świetlicy pobudzające uczniów klas I-III do racjonalnego wykorzystania czasu wolnego | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Chowanna | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|