Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17787
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDrynda, Danuta-
dc.date.accessioned2020-12-16T06:49:44Z-
dc.date.available2020-12-16T06:49:44Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationChowanna, 1998, t. 2, s. 5-8pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.issn0137-706X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17787-
dc.description.abstractNiniejszy, kolejny tom „Chowanny” oferuje czytelnikowi rozprawy z dzie­dziny dziejów polskiej myśli pedagogicznej — od myśli staropolskiej aż po historię najnowszą. Nie jest on jednak próbą odpowiedzi na pytanie: Jak prezentuje się obecnie stan badań z zakresu dziejów myśli pedagogicznej w Polsce? Zapraszając bowiem do udziału w tym przedsięwzięciu edytorskim przedstawicieli różnych ośrodków naukowych, chodziło nam zarówno o za­prezentowanie przez nich tej problematyki badawczej, dotyczącej historii myśli pedagogicznej, która jest przedmiotem zainteresowań w danym środowisku profesjonalistów, jak i o ukazanie różnych modeli (stylów) uprawiania tej subdyscypliny[...]pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectChowannapl_PL
dc.subjectczsopismapl_PL
dc.subjectpolskia myśl pedagogicznapl_PL
dc.titleOd Redaktorapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Drynda_Od_Redaktora.pdf283,05 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons