Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/17998
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOstalak, Mateusz-
dc.date.accessioned2020-12-23T11:47:46Z-
dc.date.available2020-12-23T11:47:46Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, Z. 16 (2018), s. 317-327pl_PL
dc.identifier.issn1896-4591-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/17998-
dc.description.abstractGłównym celem artykułu jest ukazanie powiązania pomiędzy rozwijaniem zdolności językowych drugiego języka a rolą emocji, technik mnemonicznych oraz pamięci. Artykuł zawiera wyjaśnienie definicji pamięci, która jest rozpatrywana z różnych perspektyw, a także technik mnemonicznych oraz emocji. Oprócz części teoretycznej w artykule znajduje się analiza studium przypadku, która została przeprowadzona w ramach badań potrzebnych do artykułu. Studium przypadku dotyczy dwóch uczniów szkoły podstawowej. Głównym zadaniem autora artykułu było sprawdzenie, które ćwiczenia wywołują konkretne emocje i jakie inne czynniki wpływają na rozwój zdolności językowych w zakresie drugiego języka. W artykule znajdują się także praktyczne wskazówki, które mogą okazać się użyteczne pod­czas pracy w dziećmi.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectemocjepl_PL
dc.subjectpamięćpl_PL
dc.subjecttechniki mnemonicznepl_PL
dc.subjectumiejętności językowepl_PL
dc.titleThe role of emotions, mnemonic techniques, and memory in developing children's L2 skillspl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogikapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Ostalak_The_role_of_emotions.pdf407,11 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons