DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Ostalak, Mateusz | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-23T11:47:46Z | - |
dc.date.available | 2020-12-23T11:47:46Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, Z. 16 (2018), s. 317-327 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1896-4591 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/17998 | - |
dc.description.abstract | Głównym celem artykułu jest ukazanie powiązania pomiędzy rozwijaniem zdolności językowych drugiego języka a rolą emocji, technik mnemonicznych oraz pamięci. Artykuł zawiera wyjaśnienie definicji pamięci, która jest rozpatrywana z różnych perspektyw, a także technik mnemonicznych oraz emocji. Oprócz części teoretycznej w artykule znajduje się analiza studium przypadku, która została przeprowadzona w ramach badań potrzebnych do artykułu. Studium przypadku dotyczy dwóch uczniów szkoły podstawowej. Głównym zadaniem autora artykułu było sprawdzenie, które ćwiczenia wywołują konkretne emocje i jakie inne czynniki wpływają na rozwój zdolności językowych w zakresie drugiego języka. W artykule znajdują się także praktyczne wskazówki, które mogą okazać się użyteczne podczas pracy w dziećmi. | pl_PL |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | emocje | pl_PL |
dc.subject | pamięć | pl_PL |
dc.subject | techniki mnemoniczne | pl_PL |
dc.subject | umiejętności językowe | pl_PL |
dc.title | The role of emotions, mnemonic techniques, and memory in developing children's L2 skills | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
dc.relation.journal | Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|