Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18004
Tytuł: Funkcjonowanie placówek opiekuńczo-wychowawczych a poziom kompetencji społecznych wychowanków
Autor: Gawlik, Ewa
Słowa kluczowe: domy dziecka; placówki opiekuńczo-wychowawcze; funkcjonowanie realizacja potrzeb wychowanków; założenia programowe placówki; kompetencje społeczne
Data wydania: 2016
Źródło: Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, Z. 12 (2016), s. 161-172
Abstrakt: Artykuł przedstawia problem kompetencji społecznych wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych. Autorka przedstawiła analizę danych z pracy doktorskiej dotyczącą zaspakajania potrzeb wychowanków domów dziecka oraz założeń programowych placówki w kontekście poziomu kompetencji społecznych badanych wychowanków. Badany-mi respondentami byli podopieczni w normie intelektualnej, jak i niepełnosprawni intelektualnie w stopniu lekkim.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18004
ISSN: 1896-4591
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Gawlik_Funkcjonowanie_placowek_opiekunczo_wychowawczych.pdf1,06 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons