Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji:
http://hdl.handle.net/20.500.12128/18004
Tytuł: | Funkcjonowanie placówek opiekuńczo-wychowawczych a poziom kompetencji społecznych wychowanków |
Autor: | Gawlik, Ewa |
Słowa kluczowe: | domy dziecka; placówki opiekuńczo-wychowawcze; funkcjonowanie realizacja potrzeb wychowanków; założenia programowe placówki; kompetencje społeczne |
Data wydania: | 2016 |
Źródło: | Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, Z. 12 (2016), s. 161-172 |
Abstrakt: | Artykuł przedstawia problem kompetencji społecznych wychowanków placówek opiekuńczo-wychowawczych. Autorka przedstawiła analizę danych z pracy doktorskiej dotyczącą zaspakajania potrzeb wychowanków domów dziecka oraz założeń programowych placówki w kontekście poziomu kompetencji społecznych badanych wychowanków. Badany-mi respondentami byli podopieczni w normie intelektualnej, jak i niepełnosprawni intelektualnie w stopniu lekkim. |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/18004 |
ISSN: | 1896-4591 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|
Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons