Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18151
Tytuł: System komunikacji wizualnej jako narzędzie public relations szkoły wyższej
Autor: Kaczmarczyk, Michał
Słowa kluczowe: szkolnictwo wyższe; public relations
Data wydania: 2009
Źródło: "Rocznik Prasoznawczy" R. 3 (2009), s. 75-94
Abstrakt: Dla realizacji celów z zakresu public relations uczelnie wyższe wykorzystują rozmaite instrumenty, wśród których istotną rolę odgrywa system identyfikacji wizualnej. Stanowi on część zespołu sposobów, technik i narzędzi komunikowania się uczelni z jej otoczeniem społecznym, determinuje – wespół z innymi czynnikami – wizerunek szkoły wyższej. Artykuł stanowi refleksję teoretyczną na temat roli systemu identyfikacji wizualnej w kreowaniu wizerunku polskich uczelni, prezentuje ponadto wyniki badań empirycznych przeprowadzonych przez autora, a dotyczących tego tematu. Badania te przeprowadzone zostały w latach 2007–2008. Za pomocą kwestionariusza ankiety pocztowej przebadano 51 szkół wyższych różnych typów, w tym uczelnie akademickie i zawodowe o zróżnicowanych profilach kształcenia, wielkości i lokalizacji.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18151
ISSN: 1897-5496
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kaczmarczyk_System_komunikacji_wizualnej_jako_narzedzie_public.pdf2,02 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons