Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18240
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorOniszczuk, Zbigniew-
dc.date.accessioned2021-01-11T06:15:07Z-
dc.date.available2021-01-11T06:15:07Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citation"Studia Politicae Universitatis Silesiensis", T. 1, 2005, s. 235-259pl_PL
dc.identifier.issn1895-3492-
dc.identifier.issn2353-9747-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18240-
dc.description.abstractMożliwości stymulowania bądź regulowania procesów związanych z komunikowaniem społecznym, a zwłaszcza komunikowaniem masowym, są od dziesiątków lat przedmiotem dociekań zarówno naukowców, jak i polityków. Ranga tej problematyki zwiększyła się szczególnie na początku lat siedemdziesiątych XX wieku, kiedy to rosnące wpływy mediów masowych zwróciły na nie uwagę partii politycznych w państwach Europy Zachodniej [...].pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectkomunikowanie społecznepl_PL
dc.subjectpolityka medialnapl_PL
dc.subjectwymiary polityki komunikowaniapl_PL
dc.subjectglobalne komunikowaniepl_PL
dc.titlePolityka komunikowania w skali międzynarodowejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oniszczuk_Polityka_komunikowania.pdf977,18 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons