Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18327
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMorze, Nataliia-
dc.contributor.authorSpivak, Svitlana-
dc.contributor.authorSmyrnova-Trybulska, Eugenia-
dc.date.accessioned2021-01-13T11:57:20Z-
dc.date.available2021-01-13T11:57:20Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation"The New Educational Review" 2015, no. 2, s. 140-154pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18327-
dc.description.abstractThis paper focuses on students’ research ability to use information and communication technologies to carry out information activities in their professional field. The results of studies on personalized and adaptive learning, based on the consideration of learning styles were analyzed. Based on the statistical analysis of the pedagogical experiments some recommendations were formulated for technology training for teachers and students, to improve efficiency training.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectpersonal e-learning environmentpl_PL
dc.subjectcloud computingpl_PL
dc.titleDesigning a modern cloud-oriented virtual personalized educational environmentpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.15804/ tner.2015.40.2.12-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Morze_Designing_a_modern_cloud_oriented_virtual_personalized.pdf368,36 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons