Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18328
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPituła, Beata-
dc.contributor.authorSache, Wiesława A.-
dc.date.accessioned2021-01-13T11:59:31Z-
dc.date.available2021-01-13T11:59:31Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation"The New Educational Review" 2014, no. 1, s. 215-224pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18328-
dc.description.abstractThe paper discusses research referring to a primary school teachers’ professional performance diagnosis in the Czech Republic, Poland and Bulgaria. The comparison of the research fi ndings indicates similarities and diff erences which emerged due to the research between diff erent groups of teachers from the three countries with an attempt to justify the results.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectteacherspl_PL
dc.subjectteachers’ professional performancepl_PL
dc.titlePrimary School Teachers' Professional Performance in the Czech Republic, Bulgaria and Poland. Comparative Analysispl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Pitula_Primary_School_Teachers'_Professional_Performance_in_the.pdf499,16 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons