Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18364
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorPolewczyk, Irena-
dc.contributor.authorKawiak, Ewelina-
dc.date.accessioned2021-01-14T12:26:27Z-
dc.date.available2021-01-14T12:26:27Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationChowanna, 2019, t. Jubileuszowy, s. 111-124pl_PL
dc.identifier.issn2353-9682-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18364-
dc.description.abstractThe aim of the article is to present the achievements of the em-ployees of the Department of Early Childhood Education and Media Pedagogy in mathematical education over forty years of its functioning.. Mathematics is a particularly important area of teaching a young child, which builds the basis for later education and largely determines its success or failure. It is a subject that is difficult by its very nature, and its hierarchical structure means that each element must be well mastered. That is why it is so important to train the teachers of kindergarten and primary education so that they can build a good basis for teaching this subject.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectmath education of a young childpl_PL
dc.subjectpre-school educationpl_PL
dc.subjectearly child-hood educationpl_PL
dc.subjectscientific achievementspl_PL
dc.titleEdukacja matematyczna małego dziecka w wychowaniu przedszkolnym i nauczaniu początkowym z perspektywy czterdziestolecia Katedry Pedagogiki Wczesnoszkolnej i Pedagogiki Mediów Uniwersytetu Śląskiego w Katowicachpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalChowannapl_PL
dc.identifier.doi10.31261/CHOWANNA.2019.S.06-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Polewczyk_Edukacja_matematyczna_malego_dziecka.pdf381,53 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons