Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1861
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSujkowska-Sobisz, Katarzyna-
dc.date.accessioned2018-03-29T09:31:47Z-
dc.date.available2018-03-29T09:31:47Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citation"Forum Lingwistyczne" Nr 1 (2014), s. 141-147pl_PL
dc.identifier.issn2449-9587-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1861-
dc.description.abstractThe study raises the problem of the functioning of the academic didactics against the backdrop of new reality, socio-economic changes, and mental changes observed in young people. Based on the previous findings concerning the crisis in the academic didactics, the author proposes a reorientation within the scope of the target group of the prospective students. In her opinion, there is a need for drawing attention to the group of mature people (40+) as candidates for studies in humanities.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectniż demograficznypl_PL
dc.subjectkształcenie humanistycznepl_PL
dc.subjectpolonistykapl_PL
dc.subjectKrajowe Ramy Kwalifikacjipl_PL
dc.subjectjakość kształceniapl_PL
dc.subjectpopulation declinepl_PL
dc.subjecthumanistic educationpl_PL
dc.subjectPolish studiespl_PL
dc.subjectNational Qualification Frameworkpl_PL
dc.subjectquality of educationpl_PL
dc.titleNiż demograficzny a jakość kształcenia - czy dydaktyka akademicka stoi w obliczu kryzysu?pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalForum Lingwistycznepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Sujkowska_Sobisz_Niz_demograficzny_a_jakosc_ksztalcenia_czy_dydaktyka_akademicka_stoi_w_obliczu_kryzysu.pdf313,75 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons