Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18749
Tytuł: Wykorzystanie narzędzi wewnętrznego public relations w działalności uczelni na przykładzie Wyższej Szkoły Humanitas w Sosnowcu
Tytuł równoległy: The Use Of Tools Of Internal Relations In The University Activity On The Example Of Humanitas University In Sosnowiec
Autor: Kaczmarczyk, Michał
Słowa kluczowe: Internal relations; wewnętrzny PR
Data wydania: 2007
Źródło: "Rocznik Prasoznawczy" Nr 1 (2007), s. 131-141
Abstrakt: Internal relations stanowi ważny element strategii public relations realizowanej przez Wyższą Szkołę Humanitas w Sosnowcu. Uczelnia przywiązuje dużą wagę do komunikacji wewnętrznej, pamiętając o jednej z podstawowych zasad budowania wizerunku, zgodnie z którą „PR zaczyna się w domu”. Promowanie WSH nie je s t i nie może być wyłącznie zadaniem służb PR uczelni. Każdy z jej pracowników pełni istotną rolę w kreowaniu wizerunku szkoły, je st ambasadorem jej marki. Stosunek pracownika do uczelni, stopień, w jakim identyfikuje się on z misją i kulturą organizacyjną szkoły, przekłada się na postrzeganie WSZiM w środowisku zewnętrznym. Pracownik je s t bowiem „pierwszym” źródłem informacji na temat uczelni i stosunków w niej panujących. Z tej przyczyny komunikacja wewnętrzna w szkole ma zasięg szerszy niż mogłoby się wydawać. Obejmuje bowiem nie tylko kadrę, ale także inne kategorie publiczności uczelni - adresatów działań o charakterze public relations.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18749
ISSN: 1897-5496
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Kaczmarczyk_Wykorzystanie_narzedzi_wewnetrznego_public_relations_w_działalnosci.pdf545,03 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons