Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18840
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorMarkiewicz-Patkowska, Julita-
dc.contributor.authorPytel, Sławomir-
dc.contributor.authorOleśniewicz, Piotr-
dc.contributor.authorWidawski, Krzysztof-
dc.date.accessioned2021-02-05T11:17:49Z-
dc.date.available2021-02-05T11:17:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogika, Z. 17 (2018), s. 285-295pl_PL
dc.identifier.issn1896-4591-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18840-
dc.description.abstractCelem artykułu jest ukazanie form aktywności turystycznej młodzieży szkolnej w kontekście podróży z rodzicami jako alternatywy dla zapełniania czasu wolnego nowy­mi technologiami. Wskazano aktywność turystyczną dzieci w XXI w. w dobie świata wir­tualnego, kryzysu rodziny i nasilenia się patologii społecznych. Nowoczesne społeczeństwo przykłada dużą uwagę do nowych technologii, a dzieci w wieku szkolnym, zamiast prowa­dzić bezpośrednią rozmowę, konwersują przez komunikatory. Dużą rolę w zachęcaniu dzieci i młodzieży do kontaktów może odegrać turystyka, która koncentruje się na obcowaniu z naturą i dziedzictwem kulturowym oraz poznawaniu nowych miejsc i kultur.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectnowoczesne społeczeństwo dzieci i młodzieżypl_PL
dc.subjecturystyka dzieci i młodzieżypl_PL
dc.subjectczas wolny dzieci i młodzieżypl_PL
dc.titlePedagogy of tourism as an opportunity to avoid threats lurking for children in the 21th centurypl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.relation.journalZeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Humanitas. Pedagogikapl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNP)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Markiewicz_Patkowska_Pedagogy_of_tourism.pdf442,44 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons