DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Łuc, Izabela | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-08T10:57:02Z | - |
dc.date.available | 2021-02-08T10:57:02Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.citation | "Białostockie Archiwum Językowe" Nr 12 (2012), s. 115-131 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1641-6961 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/18886 | - |
dc.description.abstract | Kultura konsumpcyjna przeobraża rzeczywistość komunikacyjnojęzykową i aksjologiczną człowieka doby ponowoczesnej. Reklama jako wytwór i składnik kultury konsumpcyjnej jest nie tylko komercyjnym nośnikiem informacji, ale również nośnikiem określonych treści kulturowych. Reklama, będąc perswazyjnym tekstem kultury1, ma swoisty styl służący nie tylko językowym, ale i ikonicznym prezentacjom. Intencjonalny wybór i
zestawienie poszczególnych składników leksykalnych, jak również kompilacja tworzywa językowego z warstwą ikoniczną zostają osadzone w reklamowych semiosferach środków przekazu o określonej mocy działania i w przemyślanych strategiach oddziaływania na odbiorców (...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | sztuka | pl_PL |
dc.subject | reklama | pl_PL |
dc.subject | komercja | pl_PL |
dc.title | Komercyjny obraz sztuki jako narzędzie gier reklamowych | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WSiNoE)
|