Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/18886
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŁuc, Izabela-
dc.date.accessioned2021-02-08T10:57:02Z-
dc.date.available2021-02-08T10:57:02Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.citation"Białostockie Archiwum Językowe" Nr 12 (2012), s. 115-131pl_PL
dc.identifier.issn1641-6961-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/18886-
dc.description.abstractKultura konsumpcyjna przeobraża rzeczywistość komunikacyjnojęzykową i aksjologiczną człowieka doby ponowoczesnej. Reklama jako wytwór i składnik kultury konsumpcyjnej jest nie tylko komercyjnym nośnikiem informacji, ale również nośnikiem określonych treści kulturowych. Reklama, będąc perswazyjnym tekstem kultury1, ma swoisty styl służący nie tylko językowym, ale i ikonicznym prezentacjom. Intencjonalny wybór i zestawienie poszczególnych składników leksykalnych, jak również kompilacja tworzywa językowego z warstwą ikoniczną zostają osadzone w reklamowych semiosferach środków przekazu o określonej mocy działania i w przemyślanych strategiach oddziaływania na odbiorców (...)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectsztukapl_PL
dc.subjectreklamapl_PL
dc.subjectkomercjapl_PL
dc.titleKomercyjny obraz sztuki jako narzędzie gier reklamowychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Luc_Komercyjny_obraz_sztuki_jako_narzedzie_gier_reklamowych.pdf439,37 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons