Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19132
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDrożdż, Alojzy-
dc.date.accessioned2021-02-18T11:02:06Z-
dc.date.available2021-02-18T11:02:06Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citation"Philosophy and Canon Law" Vol. 4 (2018), s. 241-243pl_PL
dc.identifier.issn2450-4955-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19132-
dc.description.abstractRecenzja : Po co etyka pedagogom?, ed. Wiktor Sawczuk, 378 pp. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectpedagogika i etykapl_PL
dc.subjectteoria wychowaniapl_PL
dc.subjectrelatywizm wartości a pedagogikapl_PL
dc.titlePo co etyka pedagogom? - recenzjapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reviewpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Teol)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Drozdz_po_co_etyka_pedagogom.pdf445,01 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons