DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Drożdż, Alojzy | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-18T11:02:06Z | - |
dc.date.available | 2021-02-18T11:02:06Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | "Philosophy and Canon Law" Vol. 4 (2018), s. 241-243 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 2450-4955 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/19132 | - |
dc.description.abstract | Recenzja : Po co etyka pedagogom?, ed. Wiktor Sawczuk, 378 pp. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, 2007 | pl_PL |
dc.language.iso | en | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | pedagogika i etyka | pl_PL |
dc.subject | teoria wychowania | pl_PL |
dc.subject | relatywizm wartości a pedagogika | pl_PL |
dc.title | Po co etyka pedagogom? - recenzja | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/review | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Teol)
|