Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19156
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorDuraj, Dominika-
dc.date.accessioned2021-02-19T13:36:49Z-
dc.date.available2021-02-19T13:36:49Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationU. Szuścik, R. Raszka (red.), "Innowacyjność w praktyce pedagogicznej. T.1, Teoria i praktyka" (S. 142-155). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788322631034-
dc.identifier.isbn9788322631041-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19156-
dc.description.abstractThe beginning of kindergarten education is a breakthrough moment in the life of every three-year old child. This is the time of many changes. Every change in the life of a three-year old child brings interesting, cheerful experiences, but sometimes they are painful, hard, or even traumatic. Children who begin kindergarten education represent a different level of adaptation skills. In order to give a toddler “soft landing” in kindergarten, it is important to prepare him/her properly. Therefore, to be ahead of needs of children and parents, adaptation classes have been implemented in kindergartens as a standard action. The aim of these classes is mainly to prevent negative experiences, which are connected with the beginning of education. It depends on us - parents and teachers - if we facilitate the child’s entrance into the new environment, which kindergarten is, in a mild way, in the feeling of security and respect for other people.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectchildpl_PL
dc.subjectparentspl_PL
dc.subjectadoptionpl_PL
dc.subjectkindergarten educationpl_PL
dc.subjectearly adaptation programmepl_PL
dc.titleJak pomóc dziecku stać się przedszkolakiem : proces adaptacji do środowiska przedszkolnegopl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Duraj_Jak_pomoc_dziecku_stac_sie_przedszkolakiem_proces_adaptacji_do_srodowiska_przedszkolnego.pdf440,42 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons