Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19184
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorRaszka, Renata-
dc.date.accessioned2021-02-22T07:25:25Z-
dc.date.available2021-02-22T07:25:25Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citation"Kwartalnik Pedagogiczny" T. 64, nr 4 (2019), s. 255-271pl_PL
dc.identifier.issn0023-5938-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19184-
dc.description.abstractThe article deals with colloquial knowledge about money of eight- and nine-year-old children. The importance of spontaneous and planned conversations on the subject of money is emphasised, conducted in the family and school environment. Attention is paid to the importance of pupils’ personal knowledge, their out-of-school experiences and shaping their active attitude in constructing economic knowledge. The article also refers to the author’s research on the children’s everyday knowledge about money.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/*
dc.subjectelementary educationpl_PL
dc.subjectchildren’s everyday knowledge about moneypl_PL
dc.subjectattitudes towards moneypl_PL
dc.subjectfinancial coachingpl_PL
dc.titlePotoczna wiedza dzieci na temat pieniędzy : wnioski z badań własnychpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.5604/01.3001.0013.8472-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Raszka_Potoczna_wiedza_dzieci_na_temat_pieniedzy_wnioski_z_badan_wlasnych.pdf754,72 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie Autorstwa 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons