Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19348
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorSzymik, Eugeniusz-
dc.date.accessioned2021-03-02T11:35:21Z-
dc.date.available2021-03-02T11:35:21Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citation"Nauczyciel i Szkoła" 2017, nr 3, s. 105-113pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19348-
dc.description.abstractThe article aims to show the methods of drama in overcoming the problems of parenting teenagers. The theoretical part contains general comments on drama as a pedagogical method, its usefulness in the work of the teacher in classroom education; it presents original lesson plans/educational classes conducted using drama. The practical part provides examples of different drama exercises (e.g. miming activities, improvised scenes, building the monument, games, drama) in developing the ability to be open and to increase self-acceptance.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectDramapl_PL
dc.subjectobjectives and tasks dramapl_PL
dc.subjecteducation classespl_PL
dc.subjectlesson plan/drama classespl_PL
dc.titleDrama jako remedium na problemy wychowawczepl_PL
dc.title.alternativeDrama as a remedy for the problems of educationpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Szymik_Drama_jako_remedium_na.pdf662,64 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons