Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19393
Tytuł: Gwara Śląska jako wartościujący determinant reklamowy
Autor: Łuc, Izabela
Słowa kluczowe: Upper Silesia; advertisement; evaluation; persuasion
Data wydania: 2019
Źródło: Słowo. Studia Językoznawcze, Nr 10 (2019), s. 102-119
Abstrakt: The article descibes the stategies of introducing lingustic units derived from the Silesian dialect into advertising texts. The mechanism and contextual funtions of exploiting dialect lexemes in commercial text (in the evaluative form) were described by the use of pragmalinguistic analysis and the theory of semantic fields (with appropriate methodological solutions).
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19393
DOI: 10.15584/slowo.2019.10.08
ISSN: 2082-6931
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Luc_Gwara_Slaska_jako.pdf494,84 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons