Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19395
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorTrzcionka-Wieczorek, Anna-
dc.date.accessioned2021-03-03T14:12:01Z-
dc.date.available2021-03-03T14:12:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationNauczyciel i Szkoła, T. 4, nr 64 (2017) s. 141-155pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.issn2544-6223-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19395-
dc.description.abstractMovement is a natural need for an early school child, and sitting at the desk for a long time is detrimental both to effective teaching-learning process and to children’s health. Therefore, teachers should remember about making short intervals during the lessons – mid-lesson exercises. One of the elements of such exercises may be music, which increases the attractiveness of learning intervals. Regular mid-lesson exercises prevent the negative effects of fatigue and are important in preventing or even correcting the abnormal posture of the body taken up by the pupils who sit at the desk for a long time.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectearly school educationpl_PL
dc.subjectmid-lesson intervalspl_PL
dc.subjectmusicpl_PL
dc.titleĆwiczenia śródlekcyjne przy muzyce jako ważny element w kształceniu zintegrowanympl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Trzcionka_Wieczorek_Cwiczenia_srodlekcyjne.pdf725,91 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons