DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Guzy, Anna | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-11T11:38:12Z | - |
dc.date.available | 2021-03-11T11:38:12Z | - |
dc.date.issued | 2008 | - |
dc.identifier.citation | Nauczyciel i Szkoła, T. 1/2, nr 38/39 (2008) s. 153-162 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.issn | 2544-6223 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/19470 | - |
dc.description.abstract | Elementy grafologiczne pisma można moim zdaniem uznać za jeden z determinantów sprawności ortograficznej, obok cech takich, jak: typ pamięci, uwaga, zainteresowanie, motywacja, elementy graficzne i barwa czy czytelnictwo. Prezentowane tutaj wnioski oparte są na badaniach nad elementami graficznymi oraz grafologicznymi pisma uczniów w klasach 3-6, które przeprowadziłam w roku szkolnym 2003/2004 w szkołach w Zabrzu. Do analizy wykorzystałam 296 prac, z czego 225 pochodziło od uczniów z klasy 3, pozostałe 71 od uczniów z klas 4, 5 i 6. Poniżej przedstawiam wyniki pomiaru diagnostycznego przeprowadzonego w klasie 3 (Fragment tekstu). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | grafologia | pl_PL |
dc.subject | ortografia | pl_PL |
dc.subject | uczniowie | pl_PL |
dc.subject | klasa trzecia | pl_PL |
dc.title | Elementy grafologiczne pisma a sprawność ortograficzna uczniów w klasie trzeciej | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (W.Hum.)
|