Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19470
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorGuzy, Anna-
dc.date.accessioned2021-03-11T11:38:12Z-
dc.date.available2021-03-11T11:38:12Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationNauczyciel i Szkoła, T. 1/2, nr 38/39 (2008) s. 153-162pl_PL
dc.identifier.issn1426-9899-
dc.identifier.issn2544-6223-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19470-
dc.description.abstractElementy grafologiczne pisma można moim zdaniem uznać za jeden z determinantów sprawności ortograficznej, obok cech takich, jak: typ pamięci, uwaga, zainteresowanie, motywacja, elementy graficzne i barwa czy czytelnictwo. Prezentowane tutaj wnioski oparte są na badaniach nad elementami graficznymi oraz grafologicznymi pisma uczniów w klasach 3-6, które przeprowadziłam w roku szkolnym 2003/2004 w szkołach w Zabrzu. Do analizy wykorzystałam 296 prac, z czego 225 pochodziło od uczniów z klasy 3, pozostałe 71 od uczniów z klas 4, 5 i 6. Poniżej przedstawiam wyniki pomiaru diagnostycznego przeprowadzonego w klasie 3 (Fragment tekstu).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/*
dc.subjectgrafologiapl_PL
dc.subjectortografiapl_PL
dc.subjectuczniowiepl_PL
dc.subjectklasa trzeciapl_PL
dc.titleElementy grafologiczne pisma a sprawność ortograficzna uczniów w klasie trzeciejpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Guzy_Elementy_grafologiczne_pisma.pdf423,15 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons