Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19737
Tytuł: Rola czynników afektywnych w procesie nauki języka obcego przez osoby w wieku senioralnym
Autor: Grotek, Monika
Kiliańska-Przybyło, Grażyna
Słowa kluczowe: learning a foreign language; nauka języka obcego; nauka osób starszych; uniwersytet trzeciego wieku; University of Third Age; learning by late adults
Data wydania: 2012
Źródło: "Teraźniejszość. Człowiek. Edukacja", (2012), nr 3, s. 111-124
Abstrakt: The article aims at describing the affective factors that accompany the process of foreign language learning by late adults aged: 53–83. The article also concentrates on such issues as motivation and language learning experiences as well as coping strategies implemented by late adults to minimize the negative affect. The research was carried out among 87 subjects (79 females and 8 males) who attended an English language course organized by the University of Third Age (Katowice) in 2011/2012. The research was based on a narrative inquiry and questionnaire data.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19737
ISSN: 1505-8808
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Grotek_rola_czynnikow_afektywnych_w_procesie.pdf519,04 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons