Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/1984
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorŚleziński, Krzysztof-
dc.date.accessioned2018-04-04T08:11:45Z-
dc.date.available2018-04-04T08:11:45Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationD. Kocurek (red.), "Historia i współczesność procesu edukacyjno-wychowawczego" (S. 129-139). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.identifier.isbn9788380124417-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/1984-
dc.description.abstractThis article discusses philosophical education and its importance in pedagogy. Describing the author’s own didactic experience, good results are indicated which can be achieved in the work with younger and older learners as well as students. Tutoring based on a master‑student relation is the approach used towards each student. In this article, it is also highlighted that we have difficulty with philosophical teaching at secondary school.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectkształcenie filozoficznepl_PL
dc.subjectedukacjapl_PL
dc.titleKształcenie filozoficzne i jego miejsce w edukacjipl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Slezinski_Ksztalcenie_filozoficzne_i_jego_miejsce_w_edukacji.pdf426,88 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne, bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons