Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19912
Tytuł: Teachers' knowledge, professional qualifications and limitations within the scope of children's and teenagers'
Autor: Bulska, Joanna
Słowa kluczowe: teacher in health education; functions of health education; teacher’s basic features; role; qualifications
Data wydania: 2007
Źródło: "The New Educational Review" 2007, No 3-4, s. 99-105
Abstrakt: The article presents an important and vital role of a teacher in a school where the fundamental law of every child is health education. It underlines the importance of a proper substantive and methodological preparation of people making the most profitable, long-run investment in human health. Special attention was paid to a holistic approach to health and a conception of versatile health education recommended by WHO, UNESCO and UNICEF.
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19912
ISSN: 1732-6729
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Bulska_teachers_knowledge_professional.pdf385,97 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons