Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19917
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorJuszczyk, Stanisław-
dc.date.accessioned2021-04-13T11:32:25Z-
dc.date.available2021-04-13T11:32:25Z-
dc.date.issued2007-
dc.identifier.citation"The New Educational Review" 2007, No 3-4, s. 9-12pl_PL
dc.identifier.issn1732-6729-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/19917-
dc.description.abstract"The last, double number 3–4 of The New Educational Review in 2007 is the thirteen issue of our journal since the start of its foundation in 2003. This number finishes the fourth year of our functioning in the pedagogical space of Middle Europe. In this issue there are mainly papers from three countries: the Slovak Republic, the Czech Republic and Poland. As it is open for presentation of scientific papers from all over the world, articles by researchers from the Republic of South Africa and Norway are published." [...] (fragm.)pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/pl/*
dc.subjectThe New Educational Reviewpl_PL
dc.subjectEditor's Prefacepl_PL
dc.titleEditor's Prefacepl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Juszczyk_editors_preface.pdf379,55 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa - użycie niekomercyjne 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons