http://hdl.handle.net/20.500.12128/19963
Tytuł: | Pozytywne i negatywne oddziaływanie telewizji na dzieci - wymiar pedagogiczny |
Autor: | Grzywacka, Anna Kowolik, Piotr |
Słowa kluczowe: | telewizja; oddziaływanie na dzieci |
Data wydania: | 2002 |
Źródło: | "Nauczyciel i Szkoła" 2002, nr 3/4, s. 25-37 |
Abstrakt: | Telewizja jest skutecznym środkiem oddziaływania społecznego, politycznego itd., a ponadto stała się środkiem informacji i rozrywki, który w dużej mierze zmienił życie społeczeństwa. Natychmiastowy przekaz informacji przybliżył wiedzę w sprawach i problemach człowieka, jednocześnie oddalił od siebie ludzi żyjących blisko siebie ze względu na szybkość i wielkość wiadomości.1 Telewizor stał się najpopularniejszym sprzętem w naszych domach. Jest ciągle udoskonalany i wykorzystywany. Poświęcamy mu swój czas i uwagę. Zawdzięczamy odpoczynek, kontakt ze światem, różnorodne informacje, emocje, przeżycia, porady, wskazówki, recepty (...) |
URI: | http://hdl.handle.net/20.500.12128/19963 |
ISSN: | 1426-9899 |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS) |
Plik | Opis | Rozmiar | Format | |
---|---|---|---|---|
Grzywacka_Pozytywne_i_negatywne_oddzialywanie.pdf | 600,41 kB | Adobe PDF | Przejrzyj / Otwórz |
Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons