Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19963
Tytuł: Pozytywne i negatywne oddziaływanie telewizji na dzieci - wymiar pedagogiczny
Autor: Grzywacka, Anna
Kowolik, Piotr
Słowa kluczowe: telewizja; oddziaływanie na dzieci
Data wydania: 2002
Źródło: "Nauczyciel i Szkoła" 2002, nr 3/4, s. 25-37
Abstrakt: Telewizja jest skutecznym środkiem oddziaływania społecznego, politycznego itd., a ponadto stała się środkiem informacji i rozrywki, który w dużej mierze zmienił życie społeczeństwa. Natychmiastowy przekaz informacji przybliżył wiedzę w sprawach i problemach człowieka, jednocześnie oddalił od siebie ludzi żyjących blisko siebie ze względu na szybkość i wielkość wiadomości.1 Telewizor stał się najpopularniejszym sprzętem w naszych domach. Jest ciągle udoskonalany i wykorzystywany. Poświęcamy mu swój czas i uwagę. Zawdzięczamy odpoczynek, kontakt ze światem, różnorodne informacje, emocje, przeżycia, porady, wskazówki, recepty (...)
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/19963
ISSN: 1426-9899
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Grzywacka_Pozytywne_i_negatywne_oddzialywanie.pdf600,41 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa bez utworów zależnych 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons