Skip navigation
RE-BUŚ
Przeglądaj
Zespoły i Kolekcje
Przeglądaj wg:
Data wydania
Autor
Tytuł
Słowa kluczowe
Pomoc
Język
English
polski
Moje konto
Mój RE-BUŚ
Subskrybuj
Edytuj profil
Rejestracja
Szukaj
Wyszukaj:
W całym RE-BUŚ
Wydział Nauk Społecznych / Faculty of Social Sciences
Artykuły (WNS)
Książki/rozdziały (WNS)
Materiały dydaktyczne (WNS)
Materiały konferencyjne (WNS)
Rozprawy doktorskie (WNS)
dla
Obecne filtry:
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Rozpocznij nowe wyszukiwanie
Dodaj filtry:
Użyj filtrów, aby zawęzić wyniki wyszukiwania
Tytuł
Autor
Słowa kluczowe
Data wydania
Dokładnie te słowa
Zawiera słowa
ID pozycji
Nie zawiera słów
Pomiń słowa
Brak ID
Wyniki 1-3 z 3.
wstecz
1
dalej
Znalezione pozycje:
Data wydania
Tytuł
Autor
2020
Does School Experience Kill Confidence? Chosen Aspects of Students’ Feelings and Beliefs about Themselves over a Number of Years of Education
Glinka, Karolina
2021
Socio-educational contexts of Gāokǎo exam: A qualitative retrospective study of how gāokǎo is perceived by successful exam-takers
Gierczyk, Marcin
;
Diao, Rui
2021
The buffering effect of spirituality at work on the mediated relationship between job demands and turnover intention among teachers
Charzyńska, Edyta
;
Polewczyk, Irena
;
Góźdź, Joanna
;
Kitlińska-Król, Małgorzata
;
Sitko-Dominik, Magdalena
Przeglądaj wg
Autor
1
Charzyńska, Edyta
1
Diao, Rui
1
Gierczyk, Marcin
1
Glinka, Karolina
1
Góźdź, Joanna
1
Kitlińska-Król, Małgorzata
1
Polewczyk, Irena
1
Sitko-Dominik, Magdalena
Słowa kluczowe
1
anxiety
1
burnout
1
educational tests
1
female students
1
gāokǎo
1
job demands
1
job demands-resources model
1
moderated mediation
1
qualitative study
1
school experience
.
dalej >
Data wydania
2
2021
1
2020