DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Łysek, Jan | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T10:45:18Z | - |
dc.date.available | 2021-04-21T10:45:18Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 2003, nr 1/2, s. 31-49 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20058 | - |
dc.description.abstract | Aktualnie nauczyciele kształcą się w dwóch systemach. Są to: system oświaty oraz system szkolnictwa wyższego. W skład systemu oświaty wchodzą kolegia nauczycielskie i kolegia języków obcych. Do systemu szkolnictwa wyższego należy zaliczyć: uniwersytety i wyższe szkoły pedagogiczne, akademie wychowania
fizycznego oraz inne uczelnie, które należą do resortów edukacji, kultury oraz zdrowia i kształcą nauczycieli przedmiotów ogólnokształcących, czyli niektóre politechniki, akademie muzyczne oraz akademie sztuk pięknych.
W kolegiach nauczycielskich kształci się nauczycieli dla przedszkoli, szkół podstawowych i placówek oświatowych. W kolegiach języków obcych kształci się nauczycieli dla szkół podstawowych i średnich.(...) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | nauczyciele | pl_PL |
dc.subject | kształcenie | pl_PL |
dc.title | Proces zmian kształcenia i doskonalenia nauczycieli w Polsce | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|