Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20262
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorTyka, Anna-
dc.date.accessioned2021-05-24T07:37:55Z-
dc.date.available2021-05-24T07:37:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citation"Przegląd Rusycystyczny", 2020, nr 2, s. 221-236pl_PL
dc.identifier.issn0137-298X-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20262-
dc.description.abstractThe purpose of this paper is to discuss the remake tool, popular in postmodern culture, which is increasingly used by the authors of the new Russian dramaturgy. The author attempts to characterize and classify this phenomenon, citing the work of Russian and foreign academics. The author supports her conclusions with examples of reinterpretation of classical works (Anton Chekhov, Nikolai Gogol, Fyodor Dostoyevsky, Ivan Goncharov, Leo Tolstoy and others) by contemporary playwrights.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectthe remakepl_PL
dc.subjectthe new Russian dramaturgypl_PL
dc.titleRemake w najnowszej dramaturgii rosyjskiej : (próba syntezy)pl_PL
dc.title.alternativeРимейк в новейшей русской драматургии : (попытка синтеза)pl_PL
dc.title.alternativeThe remake in new Russian dramaturgy : (an attempt at synthesis)pl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlepl_PL
dc.identifier.doi10.31261/pr.8204-
Pojawia się w kolekcji:Artykuły (W.Hum.)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Tyka_Remake_w_najnowszej_dramaturgii.pdf866,25 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons