Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/20917
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorWilk, Kamil-
dc.contributor.authorKisiel, Mirosław-
dc.date.accessioned2021-07-28T12:00:01Z-
dc.date.available2021-07-28T12:00:01Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationA. Budniak, M. Mnich (red.), "Podejścia metodologiczne w pedagogice. Koncepcje – badania - wyniki" (S. 293-306). Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-226-3809-5-
dc.identifier.isbn978-83-226-3810-1-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/20917-
dc.description.abstractThe article contains an overview of the literature as well as a description of the research procedure and reflections that emerged during the preparation and implementation of the scientific project „Postulated and actual musical competences of professionally active kindergarten teachers”. The authors share their thoughts on the research issues undertaken, showing meanders and dilemmas regarding the methodological strategy adopted in the exploration.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiegopl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectmusical competencepl_PL
dc.subjectteacherpl_PL
dc.subjectmusic educationpl_PL
dc.subjectresearch projectpl_PL
dc.titleMeandry i dylematy badań nad kompetencjami muzycznymi nauczyciela przedszkolapl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bookPartpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Wilk_Meandry_i_dylematy.pdf857,29 kBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons