DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Kowolik, Piotr | - |
dc.date.accessioned | 2021-07-30T08:46:08Z | - |
dc.date.available | 2021-07-30T08:46:08Z | - |
dc.date.issued | 1997 | - |
dc.identifier.citation | "Nauczyciel i Szkoła" 1997, nr 2, s. 97-104 | pl_PL |
dc.identifier.issn | 1426-9899 | - |
dc.identifier.issn | 2544-6223 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/20981 | - |
dc.description.abstract | W naszych rozważaniach skupimy uwagę Czytelników na kolekcjonerstwie (zbieractwie). Dzieci uczęszczające do szkoły mają już często swoje hobby. Zbierają znaczki, widokówki, etykiety zapałczane, programy, autografy, muszelki itp. Pasjonują się motoryzacją sportem, pogłębiają przeróżne dziedziny wiedzy związane ze swoim hobby. Potrafią się zdobyć na wysiłek umysłowy lub fizyczny, by dojść do określonego celu. Wysiłek ten jest dla hobbystów rozrywką, przyjemnością. Temu zagadnieniu należy poświęcić uwagę, bo wzbogaca ono życie młodego człowieka i uczy zaangażowania, pasjonowania się tym, co ono robi (...). | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Bez utworów zależnych 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/pl/ | * |
dc.subject | kolekcjonerstwo | pl_PL |
dc.subject | wychowanie | pl_PL |
dc.title | Kolekcjonerstwo przyrodnicze uczniów klas początkowych | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Artykuły (WNS)
|