DC pole | Wartość | Język |
dc.contributor.author | Brzózka, Anna | - |
dc.contributor.author | Pękala, Natalia | - |
dc.contributor.author | Pokusa, Alicja | - |
dc.contributor.author | Pyzik, Natalia | - |
dc.contributor.author | Sobol, Agnieszka | - |
dc.contributor.author | Kaczmarczyk, Karolina | - |
dc.contributor.author | Nalepa, Alicja | - |
dc.date.accessioned | 2021-08-04T08:35:06Z | - |
dc.date.available | 2021-08-04T08:35:06Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.isbn | 978-83-65247-04-9 | - |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12128/21024 | - |
dc.description.abstract | "Wybuch pandemii Covid-19 odcisnął swoje piętno na niemal wszystkich obszarach życia
społecznego. Jednym z nich jest edukacja, która musiała sprostać całkowicie nowym
wyzwaniom, począwszy od organizacji nauczania przez Internet, a skończywszy na
wyszkoleniu kadry nauczycielskiej i zapewnieniu jej potrzebnego sprzętu. W marcu 2020 roku
w Polsce rozpoczęła się era zdalnego (lub hybrydowego) nauczania, które dotychczas było
marginalną formą kształcenia." (fragm.) | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Katowice : Towarzystwo Inicjatyw Naukowych | pl_PL |
dc.rights | Uznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/ | * |
dc.subject | nauczanie zdalne | pl_PL |
dc.subject | szkolnictwo wyższe | pl_PL |
dc.subject | pandemia COVID-19 | pl_PL |
dc.subject | satysfakcja studentów | pl_PL |
dc.subject | badanie empiryczne | pl_PL |
dc.subject | Wydział Nauk Społecznych UŚ | pl_PL |
dc.title | Satysfakcja studentów ze zdalnego nauczania w trakcie pandemii COVID-19 : badanie empiryczne studentów Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach | pl_PL |
dc.type | info:eu-repo/semantics/report | pl_PL |
Pojawia się w kolekcji: | Książki/rozdziały (WNS)
|