Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21024
Pełny rekord metadanych
DC poleWartośćJęzyk
dc.contributor.authorBrzózka, Anna-
dc.contributor.authorPękala, Natalia-
dc.contributor.authorPokusa, Alicja-
dc.contributor.authorPyzik, Natalia-
dc.contributor.authorSobol, Agnieszka-
dc.contributor.authorKaczmarczyk, Karolina-
dc.contributor.authorNalepa, Alicja-
dc.date.accessioned2021-08-04T08:35:06Z-
dc.date.available2021-08-04T08:35:06Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.isbn978-83-65247-04-9-
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12128/21024-
dc.description.abstract"Wybuch pandemii Covid-19 odcisnął swoje piętno na niemal wszystkich obszarach życia społecznego. Jednym z nich jest edukacja, która musiała sprostać całkowicie nowym wyzwaniom, począwszy od organizacji nauczania przez Internet, a skończywszy na wyszkoleniu kadry nauczycielskiej i zapewnieniu jej potrzebnego sprzętu. W marcu 2020 roku w Polsce rozpoczęła się era zdalnego (lub hybrydowego) nauczania, które dotychczas było marginalną formą kształcenia." (fragm.)pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherKatowice : Towarzystwo Inicjatyw Naukowychpl_PL
dc.rightsUznanie autorstwa-Na tych samych warunkach 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/pl/*
dc.subjectnauczanie zdalnepl_PL
dc.subjectszkolnictwo wyższepl_PL
dc.subjectpandemia COVID-19pl_PL
dc.subjectsatysfakcja studentówpl_PL
dc.subjectbadanie empirycznepl_PL
dc.subjectWydział Nauk Społecznych UŚpl_PL
dc.titleSatysfakcja studentów ze zdalnego nauczania w trakcie pandemii COVID-19 : badanie empiryczne studentów Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu Śląskiego w Katowicachpl_PL
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/reportpl_PL
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WNS)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Brzozka_Satysfakcja_studentow_ze_zdalnego_nauczania_w_trakcie_pandemii_covid-19.pdf6,44 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż prosty rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons