Skip navigation

Zastosuj identyfikator do podlinkowania lub zacytowania tej pozycji: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21385
Tytuł: Nauczyciel i uczeń : teoria i praktyka odbioru oraz transmisji informacji w edukacji wczesnoszkolnej
Autor: Oelszlaeger-Kosturek, Beata
Słowa kluczowe: questions and statements of students; communication acts; activities and actions; information
Data wydania: 2018
Wydawca: Katowice : Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Abstrakt: Badania nad językiem i komunikowaniem się dziecka w młodszym wieku szkolnym mają swoją bogatą tradycję. Podjęcie kolejnych eksploracji w tym zakresie było zatem dość trudnym przedsięwzięciem metodologicznym. Zdecydowałam się jednak na nie, osadzając problematykę badawczą na zagadnieniu samorzutnych pytań i stwierdzeń uczniów1 w klasach I–III. Pytania i stwierdzenia uczniów traktuję jako specyficzny przejaw ich uczestniczenia w procesie edukacyjnym, przy czym pod pojęciem „uczestniczenia” rozumiem możliwość rzeczywistego wpływu uczniów klas początkowych na kształt procesu edukacyjnego. [fragm. tekstu]
URI: http://hdl.handle.net/20.500.12128/21385
ISBN: 978-83-226-3288-8
978-83-226-3289-5
Pojawia się w kolekcji:Książki/rozdziały (WSiNoE)

Pliki tej pozycji:
Plik Opis RozmiarFormat 
Oelszlaeger_Kosturek_Nauczyciel_i_uczen_teoria_i_praktyka_odbioru_oraz_transmisji_informacji.pdf4,39 MBAdobe PDFPrzejrzyj / Otwórz
Pokaż pełny rekord


Uznanie autorstwa na tych samych warunkach 3.0 Polska Creative Commons Creative Commons